Veelgestelde vragen
Kunnen we de producten ook ergens bezichtigen?
Ja dat kan. Wij hebben alle producten gevuld staan bij ons bedrijf. Eventueel gelijk een bestelling meenemen is ook geen probleem. Graag even een afspraak maken om langs te komen doormiddel van bellen of een email. Ons bedrijf is gevestigd in Benthuizen.
Hoe worden de bestellingen verzonden?
Alle bestelling worden bezorgd door DHL. De kleinere bestellingen worden per doos verzonden. Is de bestelling te groot of te zwaar, dan worden ze bezorgd op een pallet.
Er zal altijd een track and trace ontvangen in de email. Hierdoor weet je wanneer de bestelling bezorgd wordt. Ook kan je hier een bericht achtlaten voor de bezorger.
Kan ik de bestelling op een specifieke dag laten bezorgen?
Dat is in de meeste gevallen geen probleem. Als je dit bij de bestelling aangeeft dan sturen wij erop aan dat de bestelling op een bepaalde dag bezorgd word. Wij zijn alleen wel afhankelijk van DHL. Maar onze ervaring is dat 95% van de bestellingen bezorgd worden zoals gepland.
Zijn er ook gevulde bloementorens te huur?
Nee helaas doen wij geen torens of bakken verhuren.
Verkopen jullie ook compleet gevulde torens of bakken?
Dit hebben wij niet standaard in ons assortiment. U kunt altijd even contact opnemen om te kijken naar de mogelijkheden.
Hebben jullie ook producten in een kleur, i.p.v. cortenstaal?
Standaard hebben wij alleen cortenstaal. U kunt altijd contact opnemen om te kijken of we aan Uw wensen kunnen voldoen.
Komen er roestplekken op mijn terras?
Wij kunnen niet garanderen dat er nog enig roest van de toren of bak afkomt. Alle producten liggen bij ons al een tijd te roesten om dit te voorkomen. Je zou onder de poten een bakje of karton kunnen leggen om te checken of er nog iets vanaf komt.
Na een tijdje zal het staal volledig geroest zijn, er zal er geen roest meer vanaf komen.
Hoeveel potgrond gaat er in mijn toren of bak?
Als je op de product pagina bent, kan je dit controleren bij specificaties. Hier staan precies hoeveel potgrond er nodig is.